Błędy w e-biznesie

Powszechnie mówi się, że każda firma powinna zaistnieć w Internecie, a więc posiadać dobrze wypromowaną stronę Internetową. Czasami jednak zdarza się tak, że witryny zamiast pomagać właścicielom, zwyczajnie szkodzą ich wizerunkowi i odstraszają potencjalnych klientów. Jak to się dzieje? Przede wszystkim przy projektowaniu i tworzeniu stron trzeba zwrócić uwagę na wiele ważnych aspektów. Choć zwykle to zadanie powierza się agencjom interaktywnym, to jednak właściciele witryny mają największy wpływ na umieszczone na niej zdjęcia, treści graficzne oraz tekst. Dobra strona internetowa powinna zawierać informacje potrzebne użytkownikowi – potencjalnemu klientowi i współpracownikowi o czy dowiemy się w trakcie szkolenia sprzedaż. Jeżeli tak nie będzie, to zapewne wyszuka on witrynę innej firmy. Stanie się tak nawet wtedy, gdy będzie to strona znajdująca się dalej w wynikach wyszukiwania. Każdy woli mieć przecież informacje podane na tacy. Treść strony powinna być więc dosyć krótka, ale przydatna. Warto zwrócić uwagę także na grafikę. Wyeksponowane animacje, jaskrawe tło, gryzące się ze sobą kolory i bezcelowe zdjęcia odstraszą nawet najbardziej wytrwałego klienta. Niezwykle ważny jest też kontakt z odbiorcami. Warto więc na stronie internetowej umieszczać aktualne informacje oraz szybko odpowiadać na telefony i e-maile, co jest niezwykle ważne zwłaszcza gdy w zakresie naszych działań znajduje się naprawa laptopów. Na koniec, warto również pamiętać o tradycyjnych formach reklamy takich jak bilbordy, banery reklamowe, kasetony warszawa, itp.

� 2017 All rights reserved. Designed by W3Layouts Powered by Bigw3